Διδακτέα ύλη Μαθηματικών Προσανατολισμού Β’ Λυκείου
Κεφάλαια του βιβλίου που αποτελούν τη διδακτέα ύλη
Κεφάλαιο | Τίτλος | Διδακτικές Ώρες (πρόταση) |
---|---|---|
Κεφάλαιο 1ο | Διανύσματα | 16 |
1.1 | Η Έννοια του Διανύσματος | 2 |
1.2 | Πρόσθεση και Αφαίρεση Διανυσμάτων | 2 |
1.3 | Πολλαπλασιασμός Αριθμού με Διάνυσμα (χωρίς τις Εφαρμογές 1 και 2) | 2 |
1.4 | Συντεταγμένες στο Επίπεδο (Χωρίς την απόδειξη της υποπαραγράφου «Συντεταγμένες Διανύσματος», χωρίς την Εφαρμογή 2 στη σελ. 35 και χωρίς την απόδειξη της συνθήκης παραλληλίας διανυσμάτων) | 4 |
1.5 | Εσωτερικό Γινόμενο Διανυσμάτων (χωρίς την απόδειξη του τύπου της αναλυτικής έκφρασης Εσωτερικού Γινομένου) και χωρίς την παράγραφο «Προβολή διανύσματος σε διάνυσμα» | 6 |
Κεφάλαιο 2ο | Η ευθεία στο επίπεδο | 14 |
2.1 | Εξίσωση Ευθείας | 4 |
2.2 | Γενική Μορφή Εξίσωσης Ευθείας (χωρίς την εφαρμογή 2) | 6 |
2.3 | Εμβαδόν Τριγώνου (χωρίς τις αποδείξεις των τύπων της απόστασης σημείου από ευθεία, του εμβαδού τριγώνου και χωρίς την Εφαρμογή 1) | 4 |
Κεφάλαιο 3ο | Κωνικές τομές | 20 |
3.1 | Ο Κύκλος (χωρίς τις παραμετρικές εξισώσεις του κύκλου) | 10 |
3.2 | Η Παραβολή (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της παραβολής, την απόδειξη του τύπου της εφαπτομένης και την Εφαρμογή 1 στη σελ. 96) | 4 |
3.3 | Η Έλλειψη (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της έλλειψης, τις παραμετρικές εξισώσεις της έλλειψης, την εφαπτομένη της έλλειψης και χωρίς τις εφαρμογές). | 2 |
3.4 | Η Υπερβολή (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της υπερβολής, την απόδειξη του τύπου των ασύμπτωτων και την εφαπτομένη της υπερβολής) | 2 |
3.5 | Μόνο η υποπαράγραφος «σχετική θέση ευθείας και κωνικής» | 2 |
- Δεν θα διδαχθούν οι ασκήσεις Β ομάδας των παραγράφων 3.2, 3.3 και 3.4.
- Από τις γενικές ασκήσεις του 3ου Κεφαλαίου δεν θα διδαχθούν ασκήσεις που αναφέρονται στις παραπάνω παραγράφους (Παραβολή, Έλλειψη και Υπερβολή).
- Όσον αφορά στις προτεινόμενες δραστηριότητες, επαφίεται στην κρίση του διδάσκοντα η επιλογή εκείνων που θα εφαρμόσει στην τάξη. Ωστόσο, καλό είναι να εμπλουτιστεί το μάθημα με το συγκεκριμένο υλικό.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου