Διδακτέα ύλη Μαθηματικών Προσανατολισμού Β’ Λυκείου

 

Κεφάλαια του βιβλίου που αποτελούν τη διδακτέα ύλη

ΚεφάλαιοΤίτλοςΔιδακτικές Ώρες (πρόταση)
Κεφάλαιο 1οΔιανύσματα16
1.1Η Έννοια του Διανύσματος2
1.2Πρόσθεση και Αφαίρεση Διανυσμάτων2
1.3Πολλαπλασιασμός Αριθμού με Διάνυσμα (χωρίς τις Εφαρμογές 1 και 2)2
1.4Συντεταγμένες στο Επίπεδο (Χωρίς την απόδειξη της υποπαραγράφου «Συντεταγμένες Διανύσματος», χωρίς την Εφαρμογή 2 στη σελ. 35 και χωρίς την απόδειξη της συνθήκης παραλληλίας διανυσμάτων)4
1.5Εσωτερικό Γινόμενο Διανυσμάτων (χωρίς την απόδειξη του τύπου της αναλυτικής έκφρασης Εσωτερικού Γινομένου) και χωρίς την παράγραφο «Προβολή διανύσματος σε διάνυσμα»6
Κεφάλαιο 2οΗ ευθεία στο επίπεδο14
2.1Εξίσωση Ευθείας4
2.2Γενική Μορφή Εξίσωσης Ευθείας (χωρίς την εφαρμογή 2)6
2.3Εμβαδόν Τριγώνου (χωρίς τις αποδείξεις των τύπων της απόστασης σημείου από ευθεία, του εμβαδού τριγώνου και χωρίς την Εφαρμογή 1)4
Κεφάλαιο 3οΚωνικές τομές20
3.1Ο Κύκλος (χωρίς τις παραμετρικές εξισώσεις του κύκλου)10
3.2Η Παραβολή (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της παραβολής, την απόδειξη του τύπου της εφαπτομένης και την Εφαρμογή 1 στη σελ. 96)4
3.3Η Έλλειψη (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της έλλειψης, τις παραμετρικές εξισώσεις της έλλειψης, την εφαπτομένη της έλλειψης και χωρίς τις εφαρμογές).2
3.4Η Υπερβολή (χωρίς την απόδειξη της εξίσωσης της υπερβολής, την απόδειξη του τύπου των ασύμπτωτων και την εφαπτομένη της υπερβολής)2
3.5Μόνο η υποπαράγραφος «σχετική θέση ευθείας και κωνικής»2
  • Δεν θα διδαχθούν οι ασκήσεις Β ομάδας των παραγράφων 3.2, 3.3 και 3.4.
  • Από τις γενικές ασκήσεις του 3ου Κεφαλαίου δεν θα διδαχθούν ασκήσεις που αναφέρονται στις παραπάνω παραγράφους (Παραβολή, Έλλειψη και Υπερβολή).
  • Όσον αφορά στις προτεινόμενες δραστηριότητες, επαφίεται στην κρίση του διδάσκοντα η επιλογή εκείνων που θα εφαρμόσει στην τάξη. Ωστόσο, καλό είναι να εμπλουτιστεί το μάθημα με το συγκεκριμένο υλικό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ